טיפול פנים משולב

נכתב ע”י: אוריאל פז, מטפל מוסמך ברפואה סינית | עודכן לאחרונה: 18.8.19

author-Uriel-Paz

אנו מציעים טיפול פנים חדשני הכולל דיקור פנים בשילוב קריותרפיה (טיפול בקור) ולאחר מכן עיסוי פנים מפנק עם חמאת דקלים או שמן ארומטי עדין. להלן שלבי הטיפול:

שלב 1 # דיקור פנים

הדיקור מתבצע עם מחטים קטנות באזור הפנים, במיוחד במקומות שבהם יש קמטים כגון מצח, מתחת לעיניים, סביב הפה ועוד, בשילוב דיקור דיסטלי (נקודות מרוחקות מהפנים המקושרות לאזור הטיפול באמצעות מרידיאנים). הדיקור מזרים דם וצ’י אל הפנים וגורם להרגעה וריכוך העור. הנקודות הדיסטאליות נקבעות על פי אבחון, לדוגמה:

א. אם קיימות “שקיות שחורות” מתחת לעיניים, נדקור על מרידיאן הכליות, מכיוון שתופעה זו משויכת לכליות.
ב. אם יש קמטים בצדי העיניים נדקור על מרידיאן הכבד מכיוון שאזור העיניים משויך לכבד.
ג. אם יש קמטים באזור המצח, נדקור על מרידיאן המעי הגס, השולט על אזור המצח.

דיקור הפנים עוזר בנוסף לחידוד החושים – ראייה, שמיעה וחוש הריח, כמו כן עוזר לחידוש תאי העור, מזרים דם ותורם לתחושת רעננות.

שלב 2 # קריותרפיה

כאשר המחטים נמצאות במקומן מתחיל שלב הקריותרפיה שבו המטפל מזרים חנקן בזרם עדין לאזור הפנים, העורף והצוואר בטמפרטורה של עד 120- מעלות צלזיוס. שלב זה נמשך כ-10 עד 15 דקות. השילוב של הקריותרפיה עם הדיקור מאפשר את הגברת זרימת הדם לאזור הפנים ואת הגברת ייצור הקולגן הטבעי של הגוף, חלבון החיוני למתיחת פני העור, גמישותו, הורדת נפיחות והעלמת “שקיות שחורות” מתחת לעיניים.

שלב 3 # עיסוי פנים

לאחר שלב הקריותרפיה, המטפל מוציא את המחטים ומתחיל בעיסוי עדין של אזור הפנים, העורף והצוואר. העיסוי מרגיע את המטופל, מחמם את אזור הפנים ועוזר לגוף לחדש את תאי העור. בסיום שלב העיסוי המטופל מרגיש שליו ורענן.

facial-treatment-PVT
אוריאל פז ומטופלת במהלך טיפול פנים משולב בקליניקה שלנו (קרדיט צילום: ניסים טוויטו)
  • ניתן לראות את תוצאות הטיפול כבר לאחר המפגש הראשון.
  • על מנת לשמור על תוצאה רצויה לאורך זמן ולהוביל לשינוי מהותי רצוי לעבור בין 8-10 טיפולים ולאחר מכן תחזוקה של פעם בחודש.